Acte de reconeixement als Graduats Socials que participen a l’Oficina Juridica Laboral

fotowebfundación

Com cada any a principis de desembre, la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears va celebrar un acte en reconeixement als Graduats Socials que participen en l’Oficina Jurídica Laboral, oferint assessorament als ciutadans en temes laborals de manera altruista.

L’Oficina d’orientació jurídica laboral s’encarrega d’atendre de manera gratuïta consultes en matèria laboral i de seguretat social. Qüestions sobre, per exemple, terminis per a reclamar davant el TAMIB, assumptes relacionats amb acomiadaments, reclamacions salarials, assumptes competència de la Inspecció de Treball i Seguretat Social (ITSS) o de l’Institut Nacional de la Seguretat Social, entre d’altres qüestions de l’àmbit laboral.