Conferència sobre fiscalitat de l’arrendament permanent vs vacacional

750.1fotocursoarrendamientos

La Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears en col·laboració amb el Il.ltre. Col·legi Oficial de Graduats Socials de les Illes Balears han organitzat una conferència per donar a conèixer temàtiques sobre fiscalitat pràctica de l’arrendament per a ús permanent vs. vacacional.

El ponent va ser Alejandro del Camp Zafra, advocat i assessor fiscal qui va tractar sobre els llocs d’interès com l’IRPF, IVA, Impost de societats, impost Renda no residents i Obligacions formals, el nou model 179.

La presentació del ponent la va realitzar el tresorer del Col·legi i graduat social, Federico Hermosel, i va ser dirigit a empleats de col·legiats, socis, col·laboradors i alumnes de relacions laborals entre altres col·lectius.