Curs de nivell mitjà de comptabilitat pràctica per a empreses i professionals

FOTOWEBCANTALLOPS

La Fundació i l’ Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears van acollir els passats dies 3 i 4 d’abril el “Curs de comptabilitat pràctica per a empreses i professionals. Nivell mitjà “, impartit, tal com va passar en el curs d’iniciació, per Miguel Ángel Cantallops Pons, assessor fiscal, laboral i comptable.

El curs, compost també en aquest segon nivell per una sessió a doble jornada, va abordar diversos aspectes, entre d’altres, el cicle comptable, l’impost de societats en la comptabilitat, el tancament de l’exercici comptable, la comptabilització d’impostos, el resultat comptable i fiscal, el balanç i compte de pèrdues i Ganàncies, i nombrosos casos pràctics i resolució de dubtes.