IV edició curs formatiu sobre la prestació de jubilació: Nivell Avançat

fotow1ebfuera

Els dies 3 i 5 de març es va celebrar la IV Edició del Curs Formatiu sobre la Prestació de Jubilació: Nivell Avançat, organitzat per la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears en col·laboració amb el Il·lustre Col·legi Oficial de Graduats Socials de les Illes Balears.

La formació estava composta per un total de dues sessions que van ser dirigides per José María Solera, sotsdirector provincial de Jubilació i Supervivència de l’INSS de les Illes Balears.

L’objectiu del curs consisteix en actualitzar els coneixements jurídics dels assistents sobre la prestació de jubilació en la seva modalitat contributiva. Es pretén que els alumnes siguin capaços de conèixer els requisits d’accés a la jubilació ordinària del sistema de seguretat social, quantificar l’import econòmic de la prestació de jubilació ordinària i conèixer el règim de compatibilitats i incompatibilitats que hi ha una vegada reconegut el dret.