Jornada de la Dona Treballadora de la Fundació i el Col•legi de Graduats Socials de les Illes Balears

foto1

Dijous passat, dia 7 de març, l’Il·lustre  Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears va celebrar la seva primera Jornada de la Dona Treballadora que va suposar tot un èxit d’assistència i participació. Un esdeveniment que va servir per posar el germen de molts altres que vindran en un futur, amb el paper igualitari de la dona com a eix central.

La sessió, que va estar dividida en dos blocs, va ser presentada per Apol·lònia Julià, Presidenta del Col·legi, qui va donar pas a la primera protagonista de la tarda, Garbiñe Biurrun Mancisidor, Presidenta de la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia del País Basc. La Magistrada va ser l’encarregada d’impartir la interessant conferència “Dona i treball: Un espai difícil per a la igualtat”.

Tot seguit, i després del torn de preguntes, va tenir lloc la celebració d’una taula rodona que portava per títol “Igualtat: Realitat o utopia?”. El debat va comptar amb la intervenció d’Isabel Castro, Directora General de la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria del Govern Balear; Maria Ferrer, Directora de Diari de Mallorca; Sandra Verger, Directora de l’Associació de Constructors de Balears i Graduada Social; i Encarna García Illán, Tècnica de suport al Projecte Cambreres de Pis i Salut. Gerència d’Atenció Primària. El debat va estar moderat per Agnès Antich Andreu, periodista i responsable del gabinet de comunicació del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears.