La Conselleria de Treball signa un conveni amb la Fundació de Graduats Socials per reforçar l’Oficina d’orientació jurídica laboral

fototofirmados

El conseller de Treball, Comerç i Indústria, Iago Negueruela, i la presidenta de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears, Apol·lònia Julià, han signat aquest matí un acord de col·laboració amb l’objecte de reforçar el treball de l’Oficina d’orientació jurídica laboral, creada per atendre de manera gratuïta consultes en matèria laboral i de seguretat social. A l’acte de la signatura també ha assistit la directora general de Treball, Economia Social i Salut Laboral, Isabel Castro i representants de la Junta de Govern del Col·legi.

La col·laboració amb la Fundació de graduats socials es va iniciar el 2017 i continua enguany amb la signatura d’aquest conveni que tindrà una vigència fins a finals d’any. A partir d’aquest acord la Direcció General de Treball, Economia Social i Salut Laboral aportarà 30.000 euros per mitjà d’una subvenció nominativa, destinats a cobrir les despeses administratives generades per la posada en marxa de l’Oficina.

Aquest servei respondrà a consultes com terminis per reclamar davant el TAMIB, assumptes relacionats amb acomiadaments, reclamacions salarials, sobre assumptes competència de la Inspecció de Treball i Seguretat Social (ITSS) o de l’Institut Nacional de la Seguretat Social, entre d’altres qüestions de l’àmbit laboral.