La Fundació de Graduats Socials acull la presentació de la primera edició del Projecte Yob a Balears per lluitar contra l’atur juvenil

fotowebfuera

La Fundació de Graduats Socials de Balears col·labora amb la Fundació Èxit en un dels seus projectes d’inserció laboral de joves en risc d’exclusió social: el Projecte Yob. Aquesta iniciativa ajuda a augmentar l’ocupabilitat de joves d’entre 19 i 25 anys amb dificultats per accedir al mercat laboral a través del contacte directe amb les empreses i de metodologies com l’ocupabilitat per competències i la creació de marca personal.

Durant el mes que ve, gràcies a la col·laboració de Stavros Niarchos Foundation, la Fundació Èxit, Go Consulting formarà joves dels instituts IES Emili Darder, Es Liceu i Son Pacs, per accedir al mercat laboral proporcionant-los les eines necessàries i donant-los suport per aconseguir seus objectius professionals amb l’ajuda d’un mentor de les empreses Avoris, Aeana, Caixa Colonya, Grup Tast i Trivago.

En la presentació  van estar presents, Jorge Serrano, consultor i representant del Projecte Coach Èxit a Balears i la vicepresidenta del Col·legi, Maria Gràcia al costat dels voluntaris: Helena Zuzana (Caixa Colonya), Melina Parisi (Trivago), Joan Barceló (Viatges Ávoris), Robreto Lamas (Aena), Eugenia Cusí (Grup Tast). També els organitzadors Jose Alonso (Fundació Èxit), Jorge Serrano (GO Consulting-Fundació Èxit), Goretti Tur (GO Consulting).