La Fundació de Graduats Socials homenatja als integrants de l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral

fotowebuen

La Fundació de Graduats Socials dels Illes Balears en col·laboració amb el Col·legi de Graduats Socials va homenatjar als col·legiats que en 2016 han col·laborat de manera desinteressada en l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral que té aquest col·lectiu professional a Mallorca. Aquesta oficina es va constituir en 2011 per ajudar i orientar als ciutadans en matèria laboral i es comptabilitzen gairebé mil consultes anuals.

La presidenta dels Graduats Socials de Balears, Apol.lònia Julià, es va mostrarmolt satisfeta pel bon funcionament d’aquesta oficina. “Estem molt orgullosos del treball que heu realitzat de manera desinteressada. Els nombres són molt bons i el resultat de les enquestes que s’han fet als ciutadans que van acudir a l’oficina d’orientació és d’una gran satisfacció”, va indicar la graduat social als integrants d’aquesta oficina.

Julià va animar als companys que encara no han participat en aquesta oficina ja que la labor que es realitza és “molt gratificant”. “És una manera d’arribar a la gent, d’ajudar-los en el que podem. A més ens serveix per donar a conèixer la figura del Graduat Social. El 90 per cent de les persones que han vingut no coneixien a aquest col·lectiu professional i el 99 per cent ens ha assegurat que quan hagi de realitzar alguna gestió laboral contactarà amb un graduat”, va dir Julià.

La relació d’integrants en l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral de Mallorca en 2016 són Rafael Aguiló Inglés, Magdalena Massot Servera, Lorenzo Amengual Colom, Mª Gracia Matas Oliva, Juan Francisco Argüelles Sánchez, Catalina Muñoz Servera, Jesús Avilés Muñoz, Miguel Mut Barceló, José Javier Bonet Llull, Francisco Navarro Lidón, Bartolomé Bosch Agadía, Antonio Pascual Galmés, Francisco CabelloGuiscafre, José Luis Pascual Ripoll, Antoni Carbonell Torres, Miguel Pastor Aloy, Rafael A. Cerdó Pérez, Raimon Pedemonte Rubio, Mónica CirauquiBorgoñoz, Andreu Perelló Contestí, Antoni Florit Vallori, Manuel Picó Bennásar, Amparo Gallego García, Vicente Planells Roig, Catalina Galmés Rosselló, Johanny Rodríguez Vargas, Mercè García Millán, Daniel Ruiz Cancho, Federico HermoselGarrigue, Jaime Sitjar Ramis, Catalina Homar Sansó, Arantxa Sitjar Mansilla, Antoni Juanico García, Adela Soriano Fiallega, Apol·lònia Julià Andreu, Miguel Tous Pellicer, Juan A. Marimón Pizá, Miguel Valens Gutiérrez i Margarita Mas Sorell.