La Fundació de Graduats Socials ret homenatge als voluntaris de l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral

fundacionSin título-1

La Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears en col·laboració amb el Col·legi de Graduats Socials va homenatjar els col·legiats que el 2018 han col·laborat de manera desinteressada a l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral que té aquest col·lectiu professional a Mallorca. Aquesta oficina es va constituir el 2011 per ajudar i orientar els ciutadans en matèria laboral i es comptabilitzen gairebé mil consultes anuals.

El passat mes de juny, el conseller de Treball, Comerç i Indústria, Iago Negueruela, i la presidenta de la Fundació de graduats socials de les Illes Balears, Apol·lònia Julià, van signar un acord de col·laboració amb l’objecte de reforçar el treball de l’Oficina d’orientació jurídica laboral, creada per atendre de manera gratuïta consultes en matèria laboral i de seguretat social.

La presidenta dels Graduats Socials de Balears, Apol.lònia Julià, es va mostrar molt satisfeta pel bon funcionament d’aquesta oficina i va animar els companys que encara no han participat en aquesta oficina ja que la tasca que es realitza és “molt gratificant” .

La relació d’integrants a l’Oficina d’Orientació Jurídic-Laboral de Mallorca el 2018 són Rafael Aguiló Inglés, Juan Francisco Argüelles Sánchez, Jesús Avilés Muñoz, Bartolomé Bosch Agadía, Francisco Cabello Guiscafre, Antoni Carbonell Torres, Rafael A. Cerdó Pérez,  Antoni Florit Vallori, María Amparo Gallego García, Mercè García Millán, Federico Hermosel Garrigue, Catalina Homar Sansó, Apol·lònia Julià Andreu, Juan A. Marimón Pizá, Margarita María Más Sorell, Maria Gracia Matas Oliva, María Catalina Muñoz Servera, Miguel Mut Barceló, Francisco Navarro Lidón, Antonio Pascual Galmés, Miguel Pastor Aloy, Raimon Pedemonte Rubio, Manuel Picó Bennasar, José Vicente Planells Roig, Johanny Rodríguez Vargas, Raquel Ros Dos Santos, Daniel Ruiz Cancho, Arantxa Sitjar Mansilla, Jaume Salvador Sitjar Ramis, Adela Soriano Fiallega, Miguel Tous Pellicer.