La Fundació va organitzar dos dies de formació sobre la prestació de la jubilació contributiva

fotoweb3edicon

Palma, 7 de febrer de 2018

José María Solera Orbis, Subdirector Provincial de Jubilació i Supervivència de l’INSS de les Illes Balears va realitzar una jornada formativa orientada a graduats socials, amb motiu d’actualitzar els coneixements jurídics dels assistents sobre la prestació de la jubilació en la seva modalitat contributiva.

A la inauguració d’aquesta formació, va assistir la presidenta del Col•legi, Apol•lònia Julià qui va donar la benvinguda als assistents a més d’introduir la iniciativa, els objectius i la importància de la formació.

L’objectiu d’aquesta formació, organitzada per la Fundació de Graduats Socials i el Col•legi, ha estat que els assistents coneguin els requisits d’accés a la jubilació ordinària del sistema de seguretat social, quantificar l’import econòmic de la prestació de jubilació ordinària i donar a conèixer quin és el règim de compatibilitats i incompatibilitats que hi ha una vegada reconegut aquest dret.