Lloguer turístic: Les claus de la proposta de zonificació a Mallorca

foto1alquilerturistico.750

La Fundació i el Col·legi de Graduats Socials en col·laboració amb CaixaBank i IllesLex Advocats, van organitzar una conferència per conèixer les claus del lloguer turístic pel que fa a la proposta de zonificació a Mallorca.

Per a això es van presentar aquesta jornada relacionada amb el tema del lloguer turístic per part dels ponents Javier Blas i Guillermo Dezcallar de IllesLex . D’altra banda Paula De Lellis de CaixaBank va fer una presentació de la Plataforma de Gestió Telemàtica, novedosa eina de la Línia Oberta de CaixaBank per a gestió d’impostos, seguretat social i rebuts , destinada als professionals assistents.

En l’esdeveniment van estar presents graduats socials, la presidenta del Col·legi Apol·lònia Julià amb els organitzadors i col·laboradors.

En finalitzar la conferència es va convidar als participants a una visita guiada pel CaixaFòrum de Palma de Mallorca.