Reunió de la Patronat de la Fundació de Graduats Socials de Balears

fotopatronatweb

Com és habitual cada mig any, s’ha celebrat la reunió del Patronat de la Fundació de Graduats Socials.

A la trobada hi han assistit nombrosos membres del Patronat, tant antics presidents del Col·legi com integrants actuals de la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi Oficial de Graduats Socials de les Illes Balears.

La Fundació va néixer amb l’objectiu d’enfortir al Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears com a institució i entitat. En col·laboració amb altres entitats, facilita orientació laboral i ajuda a la seva inserció en el mercat de treball a tots aquells col·lectius de persones amb més dificultats per a trobar treball.

Un projecte pioner que ens converteix en el primer Col·legi de Graduats Socials d’Espanya que ha dut a terme aquesta iniciativa, amb la pretensió, d’una banda, de fomentar la formació, els treballs de recerca i docència, l’organització de conferències i seminaris en diferents matèries, i d’altra banda, impulsar projectes de caràcter social i solidari, dirigits a aquells col·lectius que més ho necessiten i fomentar així la Justícia Social.