Reunió del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears

fotowebfuerapatronato

Reunió del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears S’ha celebrat la reunió del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears a la seu del Col·legi. Aquest any, a causa de l’actual pandèmia de Covid-19, i per protocol de seguretat, s’ha realitzat de forma virtual. A la seu de el Col·legi ha participat la presidenta Apol·lònia Julià, el tresorer Federico Hermosel i els vocals Adela Soriano, Azucena López i Daniel Ruiz.

La Fundació de Graduats Socials neix amb l’objectiu d’enfortir a l’Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears com a institució i entitat, que sempre ha vetllat per la justícia laboral i que sempre ha estat a prop de l’ciutadà, i treballador en el seu assessorament en Dret de l’Treball i Seguretat Social, a més de temes fiscals.