Reunión semestral del Patronato de la Fundación de Graduats Socials de Balears

patronatweb

El divendres 1 de desembre es va celebrar la reunió semestral del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears a la seu col·legial. Aquesta trobada, caracteritzada pel seu ambient cordial i productiu, va comptar amb la participació activa de destacats membres del Patronat.

A la reunió van estar presents la Presidenta, Apol·lònia Mª Julià; les Vicepresidentes Maria Gracia Matas i Mercè García; els Vocals Daniel Ruiz i Francisca Rufiandis; el Tresorer, Federico Hermosel; el Secretari General, Pedro Mir; Jaume Sitjar i Javier Bonet.

Aquest esdeveniment, que es va dur a terme tant de manera presencial com per videotrucada, va servir per reafirmar el compromís de la Fundació de Graduats Socials de Illes Balears amb la transparència i l’excel·lència en la gestió, consolidant la seva posició com a referents en l’àmbit dels graduats socials a les illes.