PalmaActiva i la Fundació de Graduats Socials col·laboraran per ajudar els col·lectius amb dificultats per incorporar-se al mercat laboral

fcgs

Les dues entitats ofereixen orientació laboral gratuïta i cursos i tallers per millorar l’empleabilitat de la població

Palma, 8 de febrer de 2016.- La regidora de Turisme, Comerç i Treball, Juana Maria Adrover, s’ha reunit avui a PalmaActiva amb Elena Reboredo, directora de la Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears. Durant la trobada, s’ha parlat de posar en marxa el més aviat possible una futura col·laboració entre PalmaActiva i la Fundació en temes d’orientació laboral.

Segons Adrover, “les dues entitats tenim els mateixos objectius i per tant treballarem de manera conjunta per ajudar especialment als col·lectius amb més dificultats per incorporar-
se al mercat laboral”. A la reunió també han assistit Eugènia Crespí, directora general de Treball, i José Javier Bonet, president del Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears.

La Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears és una entitat sense ànim de lucre que ajuda a la inserció sociolaboral mitjançant orientació laboral gratuïta. La Fundació ofereix aquest servei a tota la ciutadania donant preferència als col·lectius amb més dificultats per incorporar-se al mercat laboral.

Aquest servei d’assessorament el realitzen, de forma gratuïta, més de 60 graduats socials voluntaris. La fundació també imparteix cursos i tallers sobre com superar amb èxits entrevistes de feina i sobre com redactar de manera correcta el currículum.