• Ajudam a la inserció sociolaboral gratuïta Fundació de GRADUATS SOCIALS de les Illes Balears

Orientació laboral gratuïta
Textbox Section

La Fundació vol solidaritzar-se amb aquells que no tinguin recursos econòmics i precisin d'orientació en matèria laboral i de Seguretat Social, i posa al servei del ciutadà l'oficina d'orientació jurídic-laboral gratuïta.

Aquest servei d'assessorament personal, d'índole consultiu-informatiu es realitza de forma gratuïta, per professionals en la matèria, més de 60 Graduats Socials voluntaris que de forma altruista se sumen a aquesta iniciativa.

En què podem assessorar-te?

Acomiadaments

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean id lectus sem. Cras consequat lorem.

Reclamació de salari

Atur

Prestacions de la Seguretat Social

i molt més, conta'ns-ho!

Cursos i tallers
S'aconsella diferents tècniques per què fer, el com comportar-se, i el què dir,, per superar una entrevista de treball. I reben aprenentatge en l'elaboració del seu currículum vitae. Així com, s'orienta sobre les noves formes de la recerca de feina en línia. Tot això amb el clar objectiu d'aconseguir un treball d'acord al seu perfil professional.

La Fundació posa en marxa activitats dirigides als col·lectius amb dificultats per a la seva incorporació al mercat laboral.

Aquestes activitats, que comprenen cursos, tallers i xerrades, per a la millora de l'ocupabilitat de la població, tenen el clar objectiu d'ajudar al Ciutadà a la seva inserció laboral.

Mitjançant aquests cursos i tallers es pretén induir al destinatari a l'autoanàlisi del seu comportament per impulsar la seva motivació i ajudar-lo a trobar el seu potencial perquè aconsegueixin una autonomia personal que els permeti ser protagonistes del seu propi desenvolupament.

NECESSITES ASSESSORAMENT? CONTACTA AMB NOLTROS