La Fundació de Graduats Socials manté el servei d’orientació jurídic gratuït

juridicafotoweb

La Fundació vol mostrar solidaritat amb els que no tenen recursos econòmics i orienten precisament en matèria laboral i de seguretat social i posa al servei del ciutadà, l’Oficina d’Orientació jurídic-laboral.

Aquest servei d’avaluació personal, de caràcter informatiu i orientatiu, es porta a terme de forma gratuïta, per professionals, més de 60 Graduats Socials voluntaris que se sumen de forma desinteressada a aquesta iniciativa.

Els col·legiats orienten en temes relacionats amb acomiadaments, reclamació salarial, prestacions de la Seguretat Social, entre d’altres.
En aquesta oportunitat, va participar la vicepresidenta Mercè García qui va atendre consultes sobre prestacions, nòmines, baixa maternitat, nous contractes, acomiadaments, contracte, liquidacions, i altres.

L’oficina està oberta a el públic dimarts i dijous amb cita prèvia: www.fundaciograduatssocials. és / contacte /