La Fundació de Graduats Socials ofereix gratis orientació en matèria laboral i de Seguretat Social

fotowebjuridico

La Fundació vol mostrar solidaritat amb els que no tenen recursos econòmics i orienten precisament en matèria laboral i de seguretat social, i posa al servei del ciutadà a l’oficina d’orientació legal-laboral.

Aquest servei d’avaluació personal, de caràcter informatiu i consultiu, es porta a terme de forma gratuïta, per professionals, més de 60 voluntaris de Graduats Socials que se sumen de forma desinterassada a aquesta iniciativa.

Els col·legiats assessoren en temes relacionats amb acomiadaments, reclamació salarial, prestacions de la Seguretat Social, entre d’altres. L’oficina està oberta dimarts i dijous amc cita prèvia:

www.fundaciograduatssocials.es/ca/contacto/