La Fundació organitza la formació sobre les relacions laborals i el teletreball transnacional

foto1webteletrabajo

La Fundació de Graduats Socials de les Illes Balears en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Graduats Socials de les Illes Balears van organitzar la formació “Relacions laborals amb treballadors o empreses domiciliats a l’estranger. El teletreball transnacional”

La ponent va ser Maria de la Mar Crespí Ferriol. Doctoranda en Dret, professora de Dret del Treball que va tractar sobre la llei aplicable als contractes de treball internacionals, la jurisdicció competent per a enjudiciar les relacions laborals internacionals, el règim jurídic aplicable al teletreball transnacional i particularitats del teletreball transnacional suscitat per la pandèmia.

L’acte va ser presentat per Daniel Ruiz Vocal de la Junta del Col·legi i van acudir més de 60 col·legiats i públic extern tan presencial com en línia.