L’Oficina d’Orientació Jurídica Gratuïta al servei de la comunitat balear

fotowebcarbonell

La Fundació de Graduats Socials de Balears continua compromesa amb la missió d’oferir suport i orientació a aquells que ho necessitin en l’àmbit laboral i de la Seguretat Social.

En aquesta ocasió, ha estat Antoni Carbonell qui ha ofert el seu coneixement expert de manera altruista, proporcionant orientació jurídica gratuïta en temes com acomiadaments, igualtat laboral, reclamacions salarials i prestacions.

Aquest servei, que es duu a terme a l’oficina d’orientació jurídica gratuïta ubicada a la seu col·legial, està dissenyat per assegurar que tots els ciutadans i ciutadanes de Mallorca tinguin accés a un servei consultivo-informatiu especialitzat, sobretot aquells que, per la seva situació econòmica, més ho necessiten.
Més de 30 Graduats Socials voluntaris col·laboren en aquesta iniciativa, demostrant un ferm compromís amb la justícia social i el benestar de la nostra comunitat.