• Oberts a la societat Fundació de GRADUATS SOCIALS de les Illes Balears

• Ajudam a la inserció sociolaboral Fundació de GRADUATS SOCIALS de les Illes Balears

• Oferim orientació laboral gratuïta Fundació de GRADUATS SOCIALS de les Illes Balears

• Ajudam a la formació i actualització permanent Fundació de GRADUATS SOCIALS de les Illes Balears

EL NOSTRE OBJECTIU

La Fundació neix amb l'objectiu d'enfortir l'Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de les Illes Balears com a institució i entitat, que sempre ha vetllat per la justícia laboral i que sempre ha estat a prop del ciutadà, empresari i treballador en el seu assessorament en Dret del Treball i Seguretat Social, a més de temes fiscals i comptables.

Què feim?

La nostra activitat està centrada en els següents àmbits d'actuació

Formació acadèmica
Dirigida als professionals del Dret i qualsevol persona que vulgui aprofundir i/o actualitzar­se en matèria laboral, de Seguretat Social, Fiscal i Comptable.

Agenda cursos programats
Consulta totes les activitats programades, troba tota la informació sobre els cursos i a qui van dirigits.

Veure agenda

Activitats per a la inserció sociolaboral
Dirigida als col·lectius en risc d'exclusió social i amb escassos recursos econòmics, per l'ajuda a la seva incorporació al mercat laboral.

NECESSITES ASSESSORAMENT? CONTACTA AMB NOLTROS

contactar