Reunió semestral del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de Balears

Reunionpatronatofoto

El dimarts, 13 de juny, va tenir lloc la reunió semestral del Patronat de la Fundació de Graduats Socials de Balears a la seu col·legial. Durant aquesta trobada, es va dur a terme l’aprovació dels comptes anuals corresponents a l’exercici 2022.

La reunió, que va transcórrer en un ambient cordial i productiu, va comptar amb la participació activa dels membres del Patronat. Es van analitzar detalladament els informes financers i els estats de comptes de l’any passat, destacant els èxits i els reptes als quals s’enfrontaren.

Amb l’aprovació dels comptes anuals de l’exercici 2022, la Fundació de Graduats Socials de Balears reforcen el seu compromís amb la transparència i l’excel·lència en la gestió, consolidant la seva posició com a referents en l’àmbit dels graduats socials a les illes.